تمام روزها

فاصله عاشقی

مترجم خوب کسی است که سکوت را ترجمه کند...

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

تمام روزها

تمام روزهایی که...

سرگرمیت بودم...

زندگیم بودی...

+میفهمی تمام روزهامو ...

+تو رفتی زندگیتم ساختی تمام روزای خوش رو ازم گرفتی

+میخام بخندم یادت یهو میاد همه چیو زهره مارم میکنه

 

گریه

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

bahar
ساعت11:52---21 آذر 1393
be manam sar bzan fk konam khoshet biad
پاسخ:باشه عزیزم


pari3a
ساعت13:25---26 مهر 1393
حال و روز زندگی من را ، وقتی نباشی یک کلمه توصیف می کند...





الفاتحه …


saeedsingle
ساعت23:27---24 مهر 1393
عــشـق ؛
زیـــــبـاتـــریــن لـــذّتـــیـست ..

کــه بـه وقــت ِ ارتـــکاب ِ آن ..

خـــــدا ،

بـــــرای ِ بـــــشر ..

ایــــستــاده “دســـت” مــــــیـزنــــد


زانیار
ساعت17:58---24 مهر 1393

پاسخ:ممنون


یه عاشق
ساعت17:20---23 مهر 1393
روزها بی تو می گذرند



و شب ها با تو نمی گذرند



تمام درد من این است !


پاسخ:هههععععععععی


saeedsingle
ساعت0:10---23 مهر 1393

پاسخ::((


aloone-boy
ساعت15:25---17 مهر 1393
فامیل دور به آقای مجری : بیشترین شکست هایی که تو زندگیم خوردم، به خاطر دروغ هایی بود که باید می گفتم، اما نگفتم.... آقای مجری....
پاسخ:در عوض دل بقیه رو نشکسته


pirooz
ساعت15:13---7 مهر 1393
جالبه نظره همه تایید میکنی...حتی تبلیغات هم تایید میکنی..
اما نظر منو....
پاسخ:خیلی وقت پیش نظر گذاشته بودی که تایید کردم پاسخم دادم الان این نظر رو اومدم خوندم اصلا نیومدم وبلاگم شما که سرت شلوغه چطور اجازه دادن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ شنبه 5 مهر 1393برچسب:, ساعت 20:42 توسط سروش،سحر